Тарифы на передачу э/энергии

«ҚР ҰЭМ Табиғи монополияларды реттеу, бәсекелестікті және тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетінің Ақмола облысы бойынша департаменті» республикалық мемлекеттік мекемесінің (РММ) 2019 жылғы 28 наурыздағы №37-ОД бұйрығы

Энергетикалық кешен

Энергия – халықтың үнемі тұтынатын және оның өмір сүру өнімі. Энергетикалық қызметтердің маңызды сипаты, оларды қоғамдық игілікке айналдырумен қатар, бұл игіліктің оларға мұқтаж адамдардың қол жеткізуін талап етеді. Энергетикалық кешен - кез келген адамның тіршілігін қамтамасыз ету жүйесі және кез келген әлеуметтік сипатқа ие болатыны белгілі. Қаланың кез-келген әлеуметтік нысанын қажетті энергетикалық және электр энергиясын қолданбай елестету мүмкін емес немесе кез-келген адамның, әсіресе қалада тұрған жағдайда адамның өмір сүруін елестету мүмкін емес. Мәселен, ол тұратын тұрғын үй электр энергиясын қажет етеді. Күнделікті тіршілікте ас мәзірін дайындау, адамның басқа да тұрмыстық қажеттіліктерін қанағаттандыру, адамның жүріп-тұруы, демалуы, энергия алуы және оны тұтыну қажеттілігімен тығыз байланысты. Қаланың энергетикалық шаруашылығы туралы айтатын болсақ, оның құрамдас бөліктерін: энергия көздерін, оны тұтынушыға беруді қамтамасыз ететін жүйелерді және энергияны тұтынатын жүйелерді бөліп көрсеткен дұрыс.

Ал, энергия қызметтері үшін төлем мөлшерін анықтаудың негізі - қазіргі заманғы есептеу аспаптық базасы болып табылады. Тұтынушыларда мұндай толыққанды заманауи аспаптық база энергия қызметтерінде әлі құрылмағаны белгілі. Қазіргі заманғы аспаптық базаны, әсіресе жылу энергиясын есепке алу тораптарын пайдалануда осы жұмысқа мамандандырылған кәсіпорындар тартылмаған. Тұрғын үй қорын пайдаланатын, бірақ мамандары мен лицензиясы жоқ ұйымдардың айналысуына байланысты, олардың іс-әрекеті нормативтік құқықтық актілердің талабына сәйкес келмейді. Отандық кәсіпорындардың энергия шығындары шетелден 3 есе артық болғандықтан, өнімнің бағасы айтарлықтай жоғары болып келеді. Осы жағдайлардың жиынтығы сайып келгенде қаланың энергетикасын дамыту мәселелерін бірінші кезеке қоюға және оны бағалауға мәжбүр етеді.

Көптеген жағдайларда есептеу аспаптарының істен шығу себебін дәл анықтау мүмкін емес. Пайда болған ұйымдастыру мәселелерін тек нұсқау беріп, нұсқаулар басып шығару арқылы шешуге болмайды, оларды түбегейлі шешу қажет. Проблеманы шешудің осындай тәсілдерінің бірі жылу тораптарына қызмет көрсетуді бір мердігерге беру болып табылады. Бүгінгі таңда қалалық энергетикадағы негізгі қорларды жедел жаңарту қажеттілігі туындап отыр. Осылайша, қазіргі заманғы аспаптық базаны ұйымдастыру мәселесі энергия қызметін тұтынуды бақылау процесінің басқару құрылымын қайта құруға әкеп соғатыны белгілі болып отыр.

Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігі Атомдық және энергетикалық қадағала мен бақылау Комитетінің Ақмола облысы бойынша аумақтық департаменті